نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان‌جنوبی راه‌‌اندازی می‌شود

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه راه‌اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه از امور مهم و مورد نیاز استان است، گفت: امروز نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

خبر طبس:استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه راه‌اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه از امور مهم و مورد نیاز استان است، گفت: امروز نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،وجه اله خدمتگزار صبح امروز در دیدار معاون کنسولی ، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در بیرجند با اشاره به تلاش های انجام شده در این راستا اظهار کرد: تلاش ها و پیگیری های بسیار زیادی در این رابطه به انجام رسید که همکاری و نقش نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار بود.

وی ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در استان را از جمله امور بسیار مهم در زمینه افزایش مراودات کاری، اداری و تجاری با سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه شرقی ایران دانست و تصریح کرد:‌ این امر به طور قطع ‌تاثیر بسیار خوبی در زمینه توسعه بیش از پیش اقتصادی و نیز معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان است.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه نیز در این دیدار راه اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی را مورد نیاز دانست و تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی و دستور مساعدی که وزیر امور خارجه صادر کرد، امروز نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

حسن قشقاوی، خراسان جنوبی را قطب مهم فرهنگی در منطقه شرق کشور دانست و افزود: امید است راه اندازی این نمایندگی هر چه بیشتر به توسعه و رشد اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و غیره استان خراسان جنوبی کمک کند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =