مسئولان خراسان جنوبی خواستار سفر رهبر انقلاب به این استان شدند

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از امضای نامه‌ای توسط مسئولان خبر داد که در آن از رهبر فرزانه انقلاب برای سفر به خراسان جنوبی دعوت به عمل آمده است.

خبر طبس:نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از امضای نامه‌ای توسط مسئولان خبر داد که در آن از رهبر فرزانه انقلاب برای سفر به خراسان جنوبی دعوت به عمل آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر عبادی همزمان با روز عاشورا در جمع عزاداران حسینیه خراشاد از تنظیم نامه‌ای با امضای همه مسئولان عالی استان به منظور دعوت از رهبر معظم انقلاب به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این نامه تقدیم دفتر معظم له می‌شود.

وی به درخواست‌های فراوان مردم و جوانان مبنی بر دعوت از مقام معظم رهبری به منظور سفر به خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: پیرو این درخواست‌ها نامه‌ای رسمی به منظور دعوت از مقام معظم رهبری به خراسان جنوبی تنظیم شده و به امضای استاندار رسیده و در حال جمع کردن امضای نمایندگان، ائمه جمعه و دیگر مسئولان استان هستیم تا تقدیم دفتر معظم له شود.

عبادی یادآور شد: بدون شک سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان جنوبی همچون سفر اول ایشان، موجب خیر و برکت زیادی برای استان می‌شود.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =