جشنواره موسیقی سنتی جوان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره موسیقی سنتی جوان خراسان جنوبی در سه بخش تک‌نوازی، گروه‌نوازی و آواز در بهمن‌ سال‌جاری برگزار می‌شود.

خبر طبس:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره موسیقی سنتی جوان خراسان جنوبی در سه بخش تک‌نوازی، گروه‌نوازی و آواز در بهمن‌ سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،احمد محبی گفت: جشنواره موسیقی سنتی جوان استان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۵ سال به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می‌شود..

وی افزود: این جشنواره با هدف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تاکید بر شعار سال، معرفی گروه‌های برتر استان به جشنواره منطقه‌ای و ملی‌، مشارکت حداکثری هنرمندان فعال و ایجاد رقابت سالم و ارتقای سطح کمی و کیفی هنر موسیقی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: گروه‌ها و افراد برای شرکت در بخش رقابتی نیاز به ارسال نمونه اثر ندارند و پرکردن فرم شرکت در جشنواره مکفی بوده و به منزله قبول کردن تمام مقررارت جشنواره است.

محبی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید تا ۳۰ دی‌ ماه ۹۳ برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کنند و فرم مورد نظر را تکمیل کنند؛ علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره ارشاد شهرستان فردوس مراجعه و یا با تلفن ۰۵۳۴۲۲۲۳۷۷۵ تماس بگیرند و یا به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با جشنواره به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به نشانی www.khj.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =