هنرمندان خراسان جنوبی در حوزه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌شوند

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هنرمندان خراسان جنوبی در راستای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌شوند.

خبر طبس:معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هنرمندان خراسان جنوبی در راستای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،سید علی زمزم اظهارکرد: متقاضیان هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایشی، سینمایی، فرهنگی و مطبوعاتی خراسان جنوبی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به آدرس www.mashaghelkhanegi.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: سهمیه بخش فرهنگ و هنر  خراسان جنوبی طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی ۹۳ نفر است.

وی تصریح کرد: همه متقاضیان مشاغل خانگی باید از طریق سامانه مشاغل خانگی نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه متناسب با شرایط خود اقدام کنند و در صورت داشتن شرایط لازم از سیستم کد رهگیری دریافت می‌کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: کد رهگیری اشخاص مستقل و پشتیبان ابتدا در بانک اطلاعاتی سیستم ذخیره شده و سپس متناسب با نوع رشته به دستگاه اجرایی مربوطه ارسال می‌شود.

زمزم گفت: متقاضیان دارای کد رهگیری باید مشخصات طرح به همراه مدارک لازم را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ارائه دهند.

وی افزود: طرح‌های پیشنهادی متقاضیان در مهلت زمانی مشخص، بررسی شده و در صورت تأیید دستگاه اجرایی و نیاز به دریافت وام طرح مورد نظر به بانک ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاغل خانگی فرهنگی و هنری و مدارک لازم می‌توانند به پایگاه اینترنتی این اداره کل به نشانی www.khj.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =