۲۷۰ شبکه ماهواره‌ای ادیان ساختگی را تبلیغ می‌کنند

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار شبکه ماهواره ای در ایران قابل دریافت است که از این تعداد ۲۷۰ شبکه در زمینه تبلیغ ادیان های ساختگی فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،مهدی دیانی در جلسه مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر دشمن از طریق ماهواره و شبکه‌های‌ آن به دنبال آسیب زدن به اعتقادات مردم است.

وی افزود:هم اکنون نزدیک به ۳۰۰ ماهواره در سطح جهان فعال است که از این مجموع ۱۱۶ ماهواره در فضایی قرار گرفته‌اند که می‌توانند برنامه‌های خود را در ایران پوشش دهد.

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: ماهواره ها‌ نزدیک به ۳۲ هزار شبکه تلوزیونی را حمایت می‌کنند و از این تعداد ۱۸ هزار شبکه در ایران قابل دریافت است.

دیانی افزود: ۲۷۰ شبکه ماهواره ای در زمینه تبلیغ ادیان ساختگی است و۲۴۰  شبکه در حوزه فیلم‌های مبتذل، ۸۰ شبکه در زمینه تبلیغات مد و لباس فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۱۶۶ شبکه فارسی زبان در ماهواره وجود دارد که در سال ۷۶ این شبکه‌ها شش مورد بود ه و در حال حاضر به ۱۶۶ شبکه رسیده است.

‌ مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی با اشاره به آسیب‌های ماهواره گفت: این برنامه ها سه محور را در نظر گرفته وآسیب می زنند، آسیب بر اعتقادات فکری، آسیب فرهنگی، وآسیب سیاسی که هدف آنها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دیانی افزود: از میان شبکه‌های ماهواره ای، بعضی از شبکه‌ها اعتقادات اسلامی وشیعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که در این راستا شبکه فارسی زبان وهابیت است و۲۰۰ شبکه زیرنظر وهابیت علیه اعتقادات شیعه فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه وهابیت و دشمنان اسلام ۴۰ هزار سایت و شیعیان ۵ هزار سایت دارند اظهار داشت: در این راستا  وبلاگ نویسان دینی باید فعالیت خود را افزایش دهند.

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی با اشاره به اهداف شبکه های فارسی زبان ماهواره گفت: هجمه زدن بر فرهنگ شیعه، بی اعتقادی به تفکرات، ایجاد شکاف عمیق میان شیعه واهل تسنن، جلوگیری از رشد وتوسعه تفکر شیعه در جهان از مهم ترین اهداف آنان است.

دیانی افزود: وهابیت وشبکه های ماهواره ای به دنبال شبه‌افکنی وکمرنگ کردن نقش اهل بیت، مخدوش کردن چهره های علمای شیعه وخشن جلوه دادن قیام وظهور امام زمان(عج) از مهم ترین اهداف شبکه‌های ماهوراه ای است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =