مستند «مسیر توسعه» هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اکران می‌شود

نویسنده وکارگردان مستند در مسیر توسعه گفت:این مستند با هدف معرفی پتانسیل‌های بالقوه، توانمندی‌های اقتصادی استان و فرصت‌های سرمایه گذاری در موضوعات گردشگری، صنعتی، کشاورزی، معدنی و فرهنگی ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)؛ سیدجواد سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور سفر هیات دولت به این استان، فراهم کردن زمینه عمران، آبادانی و توسعه استان و همچنین رونق فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود شرایط اقتصادی مردم خراسان‌جنوبی است.

نویسنده و کارگردان مستند در مسیر توسعه افزود: کار ساخت مستند “در مسیر توسعه” برای پخش در جلسه رئیس جمهور با فعالان اقتصادی آغاز شد.

وی تصریح کرد: با وجود فرصت کمی که در ساخت این مستند در اختیار داشتیم اما سعی شد تمام فرصت‌های بالقوه خراسان‌جنوبی برای پخش در حضور رئیس جمهور تشریح شده تا در خصوص این ظرفیت‌ها تصمیم گیری کنند.

سلیمانی بیان کرد: در این مستند ۷ دقیقه ای علاوه بر معرفی ظرفیت‌های استان اقداماتی که تاکنون استان در این زمینه داشته است به صورت ارقام و آمار ارائه می‌شود.

کارگردان مستند در مسیر توسعه، از واحد اطلاعات و اخبار خراسان‌جنوبی بخاطر آرشیو خبری مناسب تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: علاوه بر پخش این مستند در این دیدار، فعالان اقتصادی نیز به بیان مشکلات اقتصادی استان می پردازند.

سلیمانی اظهارداشت: مستند ۱۲ دقیقه ای “از رنجی که می بریم” نیزدر سفر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری پخش شد که تاثیرگذاری بسیاری در معرفی مشکلات استان داشت.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =