بارورسازی ابرها در خراسان جنوبی انجام شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان آب و فاضلاب شهری استان خراسان جنوبی باید در راستای بارورسازی ابرها که در ۱۰ استان در حال انجام است و در خراسان جنوبی انجام نمی‌شود پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،وجه‌الله خدمتگزار شامگاه شنبه در جمع مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار داشت: باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا بارورسازی ابرها در استان انجام شود.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در هنگام ورود سرمایه‌گذار به خراسان جنوبی باید در جریان روند کار باشند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: مسئولان و مدیران اجرایی موظف هستند از زمان ورود سرمایه‌گذار به استان تا انتهای کار در جریان روند برنامه‌ها قرار گیرند تا مشکلات به وجود نیاید و زمینه‌ساز دلسردی سرمایه‌گذاران نشود.

خدمتگزار بیان کرد: در تلاش هستیم تا مشکلات استان را بر طرف سازیم و مسئولان استانی به طور جدی مسائل را پیگیری کنند و گزارشات انجام شده خود را ارائه دهند تا در صورت وجود مشکل به وزارتخانه‌های مربوطه ارجاع داده شود.

وی با اشاره به ورود سرمایه‌گذار و بخش خصوصی به استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از هنگام ورود سرمایه‌گذار به استان تا انتهای کار در جریان روند برنامه باشند تا اگر مشکلی ایجاد شود آن را برطرف کنند.

خدمتگزار افزود: انجام هرکاری باید طبق مقررات و قوانین باشد و اگر قرار است برای انجام کاری مجوز گرفته شود باید با دقت کار انجام شود تا در ایجاد فضای کسب و کار مشکلی وجود نداشته باشد و اگر در ادامه مسیر مشکلات باشد مدیران اجرایی به مرکز مراجعه کنند و مشکلات استانی را شخصا پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور در سفر به خراسان جنوبی مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان مصوب کرده است و اگر وزیری اعتباری برای دستگاهی در نظر گرفته باشد، این اعتبار مازاد بر آن ۲۷۰ میلیارد تومان است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران استانی باید تا قبل از پایان سال ۹۳ گزارشی مکتوب خود را به استانداری ارائه کنند تا مشخص شود پروژه‌های مربوط به هر وزارتخانه در چه مرحله‌ای قرار دارد و اگر مشکلی در روند کار باشد مشخص شود تا از طریق استانداری منعکس داده شود.

خدمتگزار افزود: مدیران اجرایی مصوبات و پیگیری‌ها را به موقع به مردم گزارش دهند تا مردم در مورد برنامه‌های مصوب و انجام شده هیأت دولت اطلاعات داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر وزیر آموزش وپرورش به خراسان جنوبی گفت: در این سفر وزیر را دعوت کردیم تا به مشکلات رسیدگی کند ولی آموزش و پرورش خراسان جنوبی مظلوم واقع شد و پیگیری می‌کنیم تا تمهیدات لازم در مورد این دستگاه انجام شود.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =