بانک اطلاعاتی جوانان در خراسان جنوبی تشکیل شود

معاون دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در ایجاد شور و نشاط اجتماعی تآثیرگذار باشند گفت: باید در استان بانک اطلاعاتی جوانان تشکیل شود تا با ثبت اطلاعات بتوان برنامه ریزی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محمد محمدی  در بیست وچهارمین جلسه ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: باید در راستای شور ونشاط اجتماعی در جامعه از حضور سازمان های مردم نهاد استفاده کرد.

وی افزود: تعداد ۲۶ سمن تحت نظارت استانداری خراسان جنوبی هستند و از این تعداد ۹ سمن در حوزه نشاط اجتماعی فعالیت می‌کنند که با قرار دادن بودجه اندک در اختیار آنها، می‌توانند برنامه‌های زیادی را اجرا کنند.

معاون دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: برای برنامه‌ریزی در امور جوانان در بخش های مختلف باید بانک جوانان را تشکیل دهیم تا از طریق اطلاعات در این بانک برای جوانان در امور مختلف برنامه ریزی کنیم.

محمدی افزود: در حوزه تسهیل ازدواج در برخی از شهرستانها فرمانداران تقاضا دارند که به منظور صرفه‌جویی در ازدواج جوانان، سالن‌های ورزشی در اختیار مردم و جوانان قرار داده شود تا مراسمات عروسی خود را در آنجا برگزار کنند.

وی اظهار داشت: آمادگی داریم تا در تغییر نگرش فرهنگ کار در استان همکاری کنیم تا در این صورت مشکلات بیکاری رفع ومهارت آموزی وحرفه آموزی ترویج یابد.

فرماندار خوسف اظهار داشت: در دهه فجر در شهرستان خوسف ۱۵ برنامه ورزشی برگزار می‌شود.

مهدی فرجامی فر افزود: افتتاح خانه‌های ورزشی در شهرستان خوسف، افتتاح خانه های ورزشی روستایی و افتتاح هیئت‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی در ایام دهه فجر در این شهرستان است.

وی با اشاره به تغییر فرهنگ کار در خراسان جنوبی اظهار داشت: باید فرهنگ کار تیمی و دسته جمعی را برای جوانان فراهم کنیم تا همه تنها به دنبال اشتغال در بخش دولتی نباشند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =