اعتبارات پروژه‌های عمرانی دهه فجر خراسان جنوبی ۲ برابر شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: سال گذشته برای تکمیل پروژه‌های عمرانی دهه فجر ۷۸ میلیارد تومان اعتبار جذب شد که امسال شاهد ۲ برابر شدن اعتبارات هزینه‌ای برای طرح‌های عمرانی دهه فجر توسط دولت هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،وجه‌الله خدمتگزار صبح امروز در مراسم گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز ۱۲ بهمن‌ماه و ورود امام خمینی به میهن، اظهار داشت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۶۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۲ میلیارد تومان هستیم.

وی افزود: سال گذشته تنها برای پروژه‌های عمرانی دهه فجر ۷۸ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم که امسال شاهد بیش از ۲ برابر شدن اعتبارات هزینه‌ای برای طرح‌های عمرانی دهه فجر توسط دولت هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایام دهه فجر ایام بسیار فرخنده و مبارکی برای تمامی ایرانیان است، بیان کرد: دهه فجر یادآور روزهای ارزشمند از لحاظ از خودگذشتگی، فداکاری و همبستگی برای برچیدن نظام طاغوت تحت فرماندهی امام (ره) حول محور قرآن و اسلام بوده که ثمره آن این پیروزی ارزشمند است.

خدمتگزار تصریح کرد: مردم کشور ایران در آن زمان بهترین فرزندانشان را در راه پیروزی انقلاب تقدیم کردند تا امروز انقلاب اسلامی بهترین ارزش‌ها را در دنیا به دست آورد.

وی با اشاره به بعضی از انقلاب‌ها که در دنیا مشاهد می‌شود که به لحاظ محوریت، تبعیت و همبستگی مردم  بعد از مدتی از هم می‌پاشد، بیان کرد: ۳۶ سال از انقلاب ارزشمند جمهوری اسلامی گذشت و ما هر روز شاهد اقتدار این انقلاب هستیم.

وی افزود: زیرا مردم جمهوری اسلامی خود را متعهد به حفظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا می‌دانند و همواره از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم و نیروهای مسلح در سخت‌ترین شرایط در راه انقلاب ایفای نقش کرده‌اند و ما امروز شاهد این هستیم که کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مقتدر با تمام گرفتاری‌های که دشمنان ایجاد می‌کنند توانمند ایستاده است.

خدمتگزار تصریح کرد: مردم ایران با این ایستادگی و اقتدار به شرق و غرب ثابت کرده‌اند که تمام تلاششان پیاده کردن دستاوردهای اسلام ناب محمدی است.

وی اظهار داشت: اگر امروز دیپلمات‌های ما در سطح دنیا می درخشند و نیروهای مسلح  با اقتدار از دستاوردهای انقلاب حراست می‌کنند به پشتیبانی ولی فقیه و حمایت و حضور مردم است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: ۱۲ بهمن ماه ۵۷ آغازی بود برای ۱۲ فروردین ماه ۵۹ که نظام ستم شاهی برچیده و نظام جمهوری اسلامی در کشور ایجاد شود.

خدمتگزار گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران در انقلاب اسلامی به دنیا نشان دادند که در تمام صحنه‌ها تحت فرمان امام (ره) هستند.

وی بیان کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز با تمام مشکلات با پیاده‌سازی دستورات امام (ره) و اسلام در صحنه حاضر شدند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در شرایط فعلی از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و اخبار مشاهد می‌کنیم دنیا در یک شرایط خاصی است و جمهوری اسلامی ایران با ثبات‌ترین و با اقتدارترین کشور است.

خدمتگزار بیان کرد: تا زمانی که آحاد جامعه حامی امام (ره)، رهبر، نظام قانونی و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند هیچ آسیب و خدشه ای به انقلاب ایجاد نمی‌شود.

وی افزود: باید همه حول محور رهبریت، نظام مقدس جمهوری اسلامی، قوانین مقررات و دولت تحت دستاوردهای انقلاب اسلامی کنار هم باشیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان یک کشور مقتدر شناخته شده به دلیل وجود مردم همیشه در صحنه است.

خدمتگزار با بیان اینکه مردم به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی هستند و باید به این سرمایه‌ها توجه زیادی کرد، اظهار داشت: دولت در خدمت به مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌بندد.

وی با توجه به سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به خراسان جنوبی، افزود: دستورات و برنامه‌های ریاست جمهوری برای استان با تشکیل ستاد در معاونت برنامه‌ریزی استانداری و در دستور کار مدیران استانی است و تلاش می‌کنیم با لطف و عنایت پروردگار این دستورات را اجرایی کنیم و مردم شاهد اجرا شدن دستورات ریاست جمهوری باشند.

در پایان این مراسم مردم و مسئولان تمثال امام خمینی (ره) را گلباران کردند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یازده =