نشست‌های مشترک بین علمای اهل تسنن و تشیع در سراسر کشور برگزار می‌شود

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به برنامه‌های مجمع تقریب مذهب در سطح کشور گفت: در هر استان نشست‌های مشترکی بین علمای اهل تسنن و تشیع و نشست‌های آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،حجت‌الاسلام و المسلمین محسن اراکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع تقریب مذهب در راستای تقریب بین مذاهب برنامه‌های متنوعی در داخل و خارج از کشور تا پایان سال دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های مجمع تقریب مذهب در سطح کشور تصریح کرد: در هر استان نشست‌های مشترکی بین علمای اهل تسنن و تشیع و نشست‌های آموزشی برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی افزود: ما در حوزه علمیه قم با همت پژوهشگاه تقریب برنامه‌ها و نشست‌هایی را بین مذاهب داریم که نشست نخست با شرکت هفت تن از علمای بزرگ اندولزی و تعدادی از علمای بزرگ حوزه علمیه قم برگزار شد.

اراکی افتتاح مرکز تقریب دمشق، راه‌اندازی مجمع تقریب محلی لبنان و سوریه را نیز از برنامه‌های خارجی مجمع تقریب مذاهب دانست.

وی افزود: امید است بتوانیم در این شرایط ویژه که دشمن می‌خواهد با ابزار تفرقه بین مسلمانان به اهداف خود برسد و اقتدار جامعه اسلامی را از بین ببرد این توفیق را داشته باشیم که بتوانیم توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کنیم.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با ابزار تفرقه بین مسلمانان به اهداف خود برسد، گفت: دشمن در صدد است اقتدار جامعه اسلامی را از بین ببرد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پانزده =