پیش فروش بلیط های نوروزی از ۱۰ اسفند در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش بلیت‌های نوروزی در استان از ۱۰ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محمدمهدی حسینی بعد از ظهر یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیرجند اظهارکرد: پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی از ۱۰ اسفند و فروش اینترنتی و حضوری نیز از ۱۷ اسفندماه در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی یک هزار و ۲۵۷ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه‌ای برای جابجایی مسافران نوروزی، تصریح کرد: تعداد ۳۵ شرکت مسافربری در سطح استان آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان جنوبی از تشکیل ستاد مسافربری استان از ۲۵ اسفندماه امسال خبر داد و گفت: این ستاد تا ۱۵ فرودین ماه ۹۴ به کار خود ادامه می‌دهد.

تشدید نظارت‌ها از مراکز خدماتی و تفریحی بین راهی در طول تعطیلات نوروزی

حسینی ادامه داد: برای استقبال هرچه بهتر و خدمات‌رسانی مطلوب تر به مسافران نوروزی مسیرهایی که تردد بیشتری دارند مشخص و سرویس‌های فوق العاده گذاشته شده تا مسافران مشکلی در زمینه کمبود سرویس نداشته باشند.

وی با تأکید بر تشدید نظارت‌ها از مراکز خدماتی و تفریحی بین راهی در طول تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین در این مدت گشت نامحسوس با همکاری پلیس راه استان با شدت و جدیت بیشتری اجرا می‌شود.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان جنوبی با بیان اینکه مراکز معاینه فنی مکانیزه در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد، گفت: مراکز امداد فنی خودرو در طول طرح نوروزی در محل پلیس راه ها مستقر و در محورها نیز تردد خواهند داشت.

حسینی از اجرای طرح نظرسنجی از مسافران در طول طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین در این مدت سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات شهروندان است.

۱۱ مدرسه بیرجند آماده اسکان مسافران نوروزی هستند

کارشناس تعاون آموزش و پرورش بیرجند نیز در این جلسه از آمادگی ۱۱ مدرسه این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تعداد ۹۹ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

اسماعیل هاشمی با بیان اینکه تعداد ۳۰ مورد از این کلاس‌ها دارای تجهیزات کامل از جمله یخچال، تلویزیون، فرش و… و. هستند، عنوان کرد: مابقی کلاس‌ها نیز برای اسکان موقت مسافران تعبیه شده‌اند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =