خرید و فروش اینترنتی در خراسان جنوبی ۶۹ درصد افزایش یافت

مدیرکل سابق پست خراسان جنوبی از افزایش ۶۹ درصدی خرید و فروش اینترنتی در استان در ۱۰ ماه گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال کالا اینترنتی خرید و فروش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،حسین عنایتی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پست خراسان جنوبی اظهارکرد: در حال حاضر بالاترین درصد اشتغال استان در سامانه رسد مربوط به اداره کل پست است.

وی با اشاره به وجود پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه مویرگی روستایی در استان، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲۲۰ دفتر روستایی در سطح استان فعال است.

مدیرکل سابق پست خراسان جنوبی به اجرای طرح بهنگام سازی کدپستی در استان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود تا اردیبشهت ماه سال آینده تمامی کدهای پستی در استان بهنگام سازی شوند.

عنایتی از افزایش ۶۹ درصدی خرید و فروش اینترنتی در استان در طول ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در طی این مدت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال کالا به صورت اینترنتی خرید و فروش شده است.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر دو دستگاه صدور کارت ملی هوشمند در استان فعال است، بیان کرد: امروز نیز دو دستگاه دیگر برای صدور کارت ملی هوشمند راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل سابق پست خراسان جنوبی، تبدیل اسناد دفترچه‌ای ثبت املاک استان به تک برگی، ثبت نام مسکن مهر، توزیع کالابرگ نفت سفید، توزیع گواهینامه‌های آموزشی، راه‌اندازی سرویس پست ۱۹۳، عرضه محصولات الگوی استان از طریق سرویس پست لجستیک، راه‌اندازی باجه‌های مالی به منظور تکیمل خدمات را از جمله اقدامات شرکت پست استان در طول دوران مدیریت خود عنوان کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام دانشجویان به صورت الکترونیکی برای نخستین بار توسط شرکت پست خراسان جنوبی در سال جاری، بیان کرد: در حال حاضر تمامی دانشجویان دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور این شهر می‌توانند به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند و ما آماده راه‌اندازی این سیستم برای تمامی دانشگاه‌ها در کشور هستیم.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 7 =