هیات تورگردان‌ اروپائی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گفت: تورگردان‌های اروپائی از سال آینده در فصل برداشت زرشک و زعفران به خراسان جنوبی سفر می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،غلامحسین ابراهیمی اظهار داشت: اقدامات لازم برای سفر تورگردان‌های اروپایی به خراسان جنوبی در دست اجرا است که این افراد در قالب تورهای ۳۰ تا ۴۰ نفره در فصل برداشت زرشک و زعفران خراسان جنوبی به این استان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بسیار موثر است، افزود: باید محصولات استراتژیک خراسان جنوبی مانند زرشک و زعفران استان به تمام دنیا معرفی‌شود.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به زودی میزبان سفیران کشورهای دیگر در استان هستیم، گفت: سفر و بازدید سفرای کشورهای مقیم در تهران به استان، با هدف بررسی و آشنایی با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خراسان جنوبی انجام می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

ابراهیمی با بیان اینکه خراسان جنوبی از تنوع و جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است، بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های زیبا در این استان باید تلاش شود تا سفرهای جهانگردان و تورلیدرها به این استان فراهم شود.

وی از فعالیت ۲۷ نمایندگی وزارت امور خارجه در استان‌ها و مناطق آزاد کشور خبر داد و تصریح کرد: استان خراسان جنوبی بیست‌و ششمین استانی بود که این نمایندگی را تاسیس کرد.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی هدف از راه‌اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان‌ها را افزایش آگاهی‌های بین‌المللی میان استانی دانست و بیان کرد: باید اختیارات از مرکز جدا شده و به استان‌ها بیشتر داده شود.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =