۵۱ پایگاه اورژانس نوروز ۹۴ در جاده‌های خراسان جنوبی مستقر می‌شوند

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: از ۲۷ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۴ برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، ۵۱ پایگاه اورژانس در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری طبس،علیرضا عباسی اظهار داشت: از ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۴ در راستای آرامش خاطر مسافران در حاشیه جاده‌های استان به ویژه جاده‌های اصلی ۵۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۰ پایگاه شهری هستند و همچنین در این پایگاه‌‌ها ۸۰ آمبولانس نیز مستقر می‌شود، افزود: در ایام تعطیلات نوروزی ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در سطح استان برای امدادرسانی و حمل مصدومان در حوادثی که تعداد مصدومان آن زیاد است نیز فعال هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از برپایی ۳ ایستگاه سلامت در ۳ شهرستان استان خبر داد و بیان کرد: این ایستگاه‌ها با هدف غربالگری قند خون و فشار خون مراجعه‌کنندگان و راهنمایی مسافران برپا می‌شود.

عباسی به امداد هوایی اورژانس استان اشاره و تصریح کرد: در طرح نوروزی امداد هوایی اورژانس در استان فعال است و همچنین اورژانس استان با تمام امکانات و توان خود برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی در چهارشنبه آخر سال نیز آمادگی کامل دارد.

وی افزود: به طور کلی ۷ دستگاه آمبولانس در سطح شهر بیرجند در روزهای عادی فعال هستند که در چهارشنبه آخر سال ۵ دستگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه می‌شود و برای جلوگیری از حوادث در چهارشنبه آخر سال بهتر است مسئولان مربوطه از مکان‌هایی که مردم برای برگزاری این مراسم مراجعه می‌کنند بازدید کنند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =