برگزاری تجمع «یمن تنها نمی‌ماند» در ۱۱ بقعه خراسان‌جنوبی

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل اوقاف خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری تجمع «یمن تنها نمی‌ماند» در ۱۱ بقعه خراسان جنوبی گفت: این تجمع روز پنج‌شنبه سوم اردیبهشت‌ ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،امید واحدی‌فر، اظهار کرد: برگزاری تجمع «یمن تنها نمی‌ماند» در ۱۱ بقعه متبرکه استان و همچنین این تجمع همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایات آل سعود در کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع و تخریب مساجد و اماکن مذهبی یمن در آستان مقدس امامزادگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تجمع به ‌صورت محوری در بقاع امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود، ادامه داد: این تجمع روز پنج‌شنبه سوم اردیبهشت ‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء و همراه با قرائت دعای روح بخش کمیل برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: حمله ارتش عربستان به یمن و کشتار مردم بی‌دفاع این کشور با حمایت‌های رژیم صهیونیستی انجام شده و این اقدام ظالمانه آنها، یمن را به باتلاقی برای سرنگونی آل سعود تبدیل می‌کند.

واحدی‌فر یادآور شد: حملات غاصبانه رژیم آل سعود به یمن، همکاری و کمک به دشمنان اسلام است و باعث شادی دشمن در اهداف استکباری و ریخته شدن خون مسلمانان بی‌گناه می‌شود.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =