بیش از ۹ هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: تا امروز ۹ هزار و ۶۵۰ تن خرید گندم تضمینی از کشاورزان و تولیدکنندگان خراسان جنوبی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محسن اسفندیاری اظهار داشت: در راستای خرید تضمینی محصول گندم و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان سخت کوش، شبکه تعاون روستایی خراسان جنوبی به‌عنوان مباشر، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ خراسان جنوبی در این راستا خدمت ارائه می‌کند.

وی افزود: این شبکه از طریق ۲۵ مرکز خرید خود در سطح شهرستان‌های خراسان جنوبی آماده خرید محصول گندم تولیدی کشاورزان و تولیدکنندگان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۹ هزار و ۶۵۰ تن خرید تضمینی گندم توسط مراکز خرید از کشاورزان و تولیدکنندگان در خراسان جنوبی انجام شده است.

اسفندیاری بیان کرد: مبلغ قابل پرداخت هر کیلوگرم گندم تضمینی تحویلی یک هزار و ۱۵۵ تومان تعیین شده که از طرف بانک کشاورزی خراسان جنوبی به حساب کشاورزان به صورت نقدی واریز می‌شود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های این شبکه و تلاش مسئولان در خراسان جنوبی خرید این محصول تا پایان مهلت تعیین شده ادامه دارد و مراکز خرید آمادگی کامل خود را در راستای خرید حداقلی مقدار گندم موجود قابل تحویل از کشاورزان باید داشته باشند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =