رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی منصوب شد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور صبح امروز علی ناصری به عنوان رئیس جدید این سازمان در استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از مهر، صبح یکشنبه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و قضایی استان برگزار و در این مراسم از ۱۴ سال فعالیت غلامرضا نصرتی به عنوان رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی تقدیر و علی ناصری به عنوان ریاست جدید این سازمان معرفی شد.

گفتنی است در این جلسه محمد حسین محمد پور نیز به عنوان دادستان جدید نظامی خراسان جنوبی منصوب شد.

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی در این جلسه، ایجاد امنیت روحی و روانی برای مراجعین و امکان ملاقات حضوری و معاضدت قضایی را از جمله برنامه های خود در این سازمان عنوان کرد.

دادستان نظامی جدید خراسان جنوبی نیز در این جلسه به سخنان مقام معظم رهبری در آخرین دیدار خود با مسئولان قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار بر رفتار و روش صحیح قضا تاکید کرده و فرمودند: «باید در برابر عوامل مخدوش کننده قضا ایستاد».

محمد حسین محمدپور بیان کرد: تلاش خواهم کرد تا همانند سال های گذشته در اجرای عدالت بر مبنای نظم و انضباط در یگان ها کمک کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این خطه از سرزمین کشور بتوانم خدمتگزار صدیق بوده و به یاد داشته باشم که فرصت خدمت کردن به مردم محدود است و باید از این فرصت برای ذخیره آخرت استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =