رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی معرفی شد

طی حکمی و با حضور مدیرکل اموراستان ها و مجلس حوزه هنری کشور مجید کریمیان به عنوان رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری مهر، مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه هنری خراسان جنوبی، خطر پذیری و سخت کوشی را دو عامل برای رسیدن به موفقیت دانست و افزود: اگر سرنوشت انسان ها و ملت های موفق را مورد بررسی قرار دهیم به این حقیقت می رسیم که خطر پذیری و سخت کوشی را دو عامل برای رسیدن به موفقیت است.

مجید مصلحی با بیان اینکه ترس نقطه مقابل با خطرپذیری در علم مدیریت است، بیان کرد: سخت کوشی عامل دیگر موفقیت است که نقطه مقابل با آن نیز تنبلی است.

وی ادامه داد: مدیران در انجام وظایف باید این دو عامل را اساس کار خویش قرار دهند تا به موفقیت برسند.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری با اشاره به موفقیت های بدست آمده در انرژی هسته ایران، اظهار کرد: اگر در زمینه انرژی هسته ای ایران سخت کوشی نمی کردیم به موفقیت کنونی نمی رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه با کسب موفقیت درانرژی هسته ای، ایران دارای یک هویت مستقل شد، تصریح کرد: دستگاه ها نیز باید همانند سایر ملت های موفق سخت کوشی و خطر پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیران در جایگاه مدیریتی خود به گروه خاصی وابسته نباشند

یک استاد دانشگاه و هنرمند استانی نیز در این مراسم با بیان اینکه مدیران در جایگاه مدیریتی خود به تخصص خاصی وابسته نباشند، اظهارکرد: مدیران باید از ظرفیت های مختلف برای پیشرفت استان در امر مدیریتی خود استفاده کنند.

واعظی با اشاره به ظرفیت های بی شمار هنرمندان استانی، بیان کرد: بخشی از این هنرمندان با چاپ آثار توسط حوزه هنری استان شناخته شده اند اما بسیاری از شاعران استان ناشناخته مانده اند که باید در این زمینه تلاش شود.

وی در ادامه افزود: انجام کارهای تولیدی توسط هنرمندان و با حمایت این حوزه در استان نقش بسزایی در پیشرفت و ماندگاری ظرفیت های استان در سال های آتی دارد.

در این مراسم مجید کریمیان به عنوان رئیس حوزه هنری استان منصوب و از تلاش های مهدی حبیبی مدیر پیشین این حوزه تشکر و قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =