استاندار خراسان جنوبی: قانون محور تمام فعالیت های انتخاباتی باشد

استاندار خراسان جنوبی گفت: قانون باید محور تمام فعالیت های انتخاباتی در استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه الله خدمتگزار روز چهار شنبه در دومین جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری در استان افزود: برای آشنایی داوطلبان و رعایت مرقانون، دست اندرکاران امر تمام مفاد قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در اختیار نمایندگان آنها قرار دهند.

وی از تشکیل کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری در استانداری خبر داد و افزود: بر اساس ماده ۱۹ قانون انتخابات این نهاد و به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدها از امکانات دولتی و بازرسی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها در هر استان، کمیسیون مذکور تشکیل شد.

وی به تهیه و تدوین برنامه های رادیویی و تلویزیونی برای نامزدهای خبرگان رهبری در استان اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های تلویزیونی و رادیویی تبلیغاتی نامزدهای خبرگان رهبری در استان منطبق بر آیین نامه های واصله از مرکز از طریق صدا و سیمای استان آماده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت تعداد نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در استان و نیز با توجه به نبود محدودیت های قانونی در این زمینه، این برنامه ها با سه بار قابلیت باز پخش از طریق صدا و سیمای استان به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی زمان پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان را از ۲۴ بهمن ماه دانست و تصریح کرد: دست اندرکاران و مسئولان امر به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنند تا مردم اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوط را با تمام وجود احساس کنند.

خدمتگزار با بیان اینکه قانون و مقررات تکلیف تمام افراد در رده های مختلف را مشخص کرده است، گفت: نمایندگان داوطلبان اگر در مورد و یا مواردی با ابهام قانونی و یا تخلفی مواجه شدند آن را در اسرع وقت و به صورت مکتوب با ستاد انتخابات استان درمیان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 4 =