رفسنجانی مبارز پرتلاش دوران طاغوت و مسئولی خدوم در دوران انقلاب بود

گروه اجتماعی: معاون حوزه علمیه اهل سنت بیرجند گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب و در دوران طاغوت مبارزی پرتلاش و بعد از انقلاب مسولی خدوم و یار یاور امام و رهبر بودند.

مولوی خلیل الله مرتضایی، معاون حوزه علمیه اهل سنت بیرجند در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت بزرگی در کشور ما بود، که خدمات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: ایشان قبل از انقلاب و در دوران طاغوت مبارزی پرتلاش و بعد از انقلاب مسئولی خدوم و یار یاور امام و رهبر بودند.

معاون حوزه علمیه اهل سنت بیرجند بیان کرد: ایشان در حوزه تقریب مذاهب اسلامی دیدگاه‌های ارزشمندی داشتندی که در سخنرانی‌های ایشان جلوه کرده و بسیار مهم و تاثیرگذاربود.

مولوی مرتضایی ادامه داد: یکی از آرزوهای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به ویژه در اواخر عمرشان تحقق عدالت اجتماعی به طور کامل در جامعه بود که بارها بر آن تاکید داشتند.

وی یادآور شد: حقیقتا با رحلت ایشان خلاءبزرگی در کشور به وجود آمد و برای ایشان غفران و رحمت برای ایشان از درگاه خداوند منان طلب کرده و برای بازماندگاه صبر جمیل آرزومندیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =