ردزنی های گسترده پلیسی برای کشف ۷۲۸ کیلوگرم تریاک

با ردزنی سه محموله مواد مخدر که به وسیله تریلی به مشهد حمل می شد ۷۲۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان رضوی – خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان کشف شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر سردار «بهمن امیری مقدم» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: مرحله دیگری از طرح ردزنی های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی برای مبارزه با عاملان تهیه و قاچاق مواد افیونی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

وی افزود: در این عملیات گسترده، جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اطلاعاتی دست یافتند که حاکی از قاچاق سه محموله مواد مخدر به وسیله سه دستگاه تریلر به استان خراسان رضوی و مشهد بود.

سردار امیری مقدم گفت: در مرحله اول این عملیات ضربتی که ۲۴ ساعت به طول انجامید ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان ، خودروی تریلی حامل مواد افیونی را در آن استان مورد بازرسی قرار داده و ۵۶۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند. 

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی دومین محموله مواد افیونی به وزن ۴۷ کیلو گرم تریاک را در  ردزنی های خود  و با همکاری پلیس کرمان در بازرسی از یک خودروی تریلر کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی سومین تریلی حامل مواد مخدر را نیز با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در حوالی شهرستان نهبندان با اقدام غافلگیرانه خود توقیف و دربازرسی از این خودرو ۱۱۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار امیری مقدم با اشاره به این مطلب که در این عملیات گسترده سه سوداگر مرگ تا کنون دستگیر شده اند گفت: تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفت =