انجام رسالت سازمانی اصلاح و تربیت در زندان‌ها با وجود امنیت پایدار ممکن خواهد بود

هاشمی گفت: انجام رسالت سازمانی اصلاح و تربیت در زندان‌ها با وجود امنیت پایدار ممکن خواهد بود و داشتن برنامه و چشم انداز امنیتی از ملزومات برقراری امنیت پایدار در زندان‌ها است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، جلسه توجیهی آموزشی فرماندهان واحدهای یگان حفاظت زندان‌های این استان با حضور علی هاشمی سرپرست اداره کل، سرهنگ قنبریان فرمانده یگان حفاظت و فرماندهان واحدهای یگان حفاظت زندان‌های استان خراسان جنوبی برگزار شد. 
در ابتدای جلسه سرهنگ قنبریان فرمانده یگان حفاظت اداره کل، پیرامون مسائل امنیتی و انتظامی، آسیب شناسی زندانها و تبیین وظایف حوزه کاری یگان حفاظت، دستورات هوشیاری و مراقبتی لازم را به کلیه فرماندهان ابلاغ نمودند.
در ادامه علی هاشمی سرپرست اداره کل زندان های خراسان جنوبی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط یگان حفاظت اداره کل و واحدهای تابعه در زمینه حفظ و برقراری نظم و امنیت در زندان‌های این استان عنوان کرد: با عنایت به وظیفه مهمی که یگان حفاظت در زندانها برعهده دارد باید در برخورد با مسائل امنیتی با دقت و فوری عمل کرده و با در نظر گرفتن افرادی که در زندانها محبوس هستند، دو مقوله حفظ اقتدار و کرامت انسانی را سرلوحه کلیه اقدامات خود قرار دهند. 
وی تاکید کرد: انجام رسالت سازمانی اصلاح و تربیت در زندانها با وجود امنیت پایدار ممکن خواهد بود و داشتن برنامه و چشم انداز امنیتی از ملزومات برقراری امنیت پایدار در زندان‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =