تحصیل ۱۵۷ طلبه در حوزه علمیه رضویه بیرجند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول حوزه علمیه رضویه بیرجند از تحصیل ۱۵۷ طلبه در حوزه علمیه رضویه بیرجند خبر داد.

حجت الاسلام علیجان دلدار مسئول حوزه علمیه رضویه بیرجند در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، گفت: در حال حاضر ۱۵۷ طلبه در حوزه علمیه رضویه بیرجند مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در این حوزه آموزش در سطح یک، از پایه ۱ تا ۶ انجام می پذیرد، افزود: در حال حاضر پنج استاد به صورت تمام وقت و بیش از۲۰ استاد به صورت پاره وقت در این حوزه مشغول تدریس هستند.

مسئول حوزه علمیه رضویه بیرجند با اشاره به کارهای عمرانی و تبلیغی این حوزه، اضافه کرد: طلبه‌های پایه ۶ این حوزه در ایام خاص برای تبلیغ به روستاهای مجاور اعزام می‌شوند و همچنین در قالب گروه‌های جهادی، کارهای عمرانی-تبلیغی روستاها را انجام می‌دهند که از جمله کارهای جهادی این طلاب ساخت یک مسجد با همکاری گروه جهادی عباد در روستای درح است.

علیجان دلدار ادامه داد: برنامه‌های قرآنی این حوزه نیز شامل دو بخش متمرکز به صورت آموزش قرآن و اختیاری به صورت برنامه‌های حفظ و قرائت قرآن است.

مسئول حوزه علمیه رضویه بیرجند با بیان اینکه این حوزه در دو سطح سیکل و دیپلم دانشجو می‌پذیرد، افزود: آزمون ورودی این حوزه اول اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: متقاضیان می‌توانند از نیمه بهمن لغایت پایان اسفند ۹۵ از طریق سایت حوزه علمیه خراسان‌جنوبی و یا با مراجعه حضوری به مدرسه رضویه بیرجند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =