اردوی راهیان نور دانشگاه بیرجند از اواخر بهمن آغاز می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول ستاد راهیان نوربسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: ثبت نام اردوی راهیان نور دانشگاه بیرجند از ابتدای ترم جدید آغاز و اعزام دانشجویان از اواخر بهمن ماه آغاز می‌شود.

مهدی خلیلیان، مسئول ستاد راهیان نوربسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک برنامه تاثیرگذار فرهنگی است، گفت: ثبت‌نام اردوی راهیان نور دانشگاه بیرجند از ابتدای ترم جدید آغاز و اعزام دانشجویان از اواخر بهمن ماه آغاز می‌شود.

مسئول ستاد راهیان نوربسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: با توجه به محدود بودن سهمیه و زیاد بودن متقاضی، برای اعزام دانشجویان ملتزم به قرعه کشی از بین متقاضیان هستیم که این نشان از علاقه جوانان به این سفر معنوی دارد.

خلیلیان ادامه داد: این اردو به مدت یک هفته است و دانشجویان در این اردو،از مناطق عملیاتی جنوب کشور چون طلائیه، شلمچه و …بازدید خواهند کرد و با جان‌فشانی ایثارگران و شهداء هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست، گفت: اشاعه فرهنگ جبهه و ایثار وتزریق فرهنگ شهادت در زندگی دانشجویان از اهداف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور می‌باشد.

مسئول ستاد راهیان نوربسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند یادآور شد: این اردو فرصت مناسبی می‌باشد که دانشجویان از نزدیک با آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شده و دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =