یاد ۲۵۰ شهید عملیات کربلای ۵ خراسان جنوبی گرامی داشته می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: مراسم گرامیداشت یاد ۲۵۰ شهید عملیات کربلای ۵ خراسان جنوبی امشب با حضور خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

مهدی رحیم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، بر لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا سبب بقا و استمرار انقلاب اسلامی می‌شود که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه آشنایی جوانان و نسل جدید با ویژگی‌های اخلاقی شهدا موجب زنده نگه‌داشتن یاد شهدا می‌شود، اضافه کرد: مراسم گرامیداشت  یاد ۲۵۰ شهید عملیات کربلای۵ خراسان جنوبی امشب با حضور خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بازگویی خاطره، پخش کلیپ‌هایی از نقش رزمندگان استان در عملیات کربلای۵ و سخنرانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان را از اهم برنامه‌های این همایش اعلام کرد.

رحیم‌آبادی به عملیات کربلای ۵ اشاره کرد و بیان داشت: در عملیات کربلای ۵ از خراسان جنوبی ۲۵۰ شهید و بیش از یک‌هزار رزمنده در گردان‌های پیاده و سایر رده‌ها حضور داشتند.

وی از حضور خانواده شهدا، ایثارگران و فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم خبر داد و اضافه کرد: این مراسم به همت اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس، ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند و سمن مردمی آیه‌های استقامت برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری مراسم را امشب ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در تالار امام علی(ع) مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند بیان کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین پشتوانه برگزاری مراسم شهدا مردم هستند لذا از شهروندان خواستاریم با حضور خود زینت بخش این محفل آسمانی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =