کمک حدود ۳.۵ میلیارد ریالی حامیان به ایتام کمیته امداد منطقه یک بیرجند

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال حامیان ایتام مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۴۹۹ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۹۹ ریال کمک کرده‌اند، گفت: درآمد ماهیانه ایتام در این مدت یک‌میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۲۸ ریال بوده است.

سید حمیدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر ۳ هزار و ۶۶۳ خانوار در بیرجند زیرپوشش کمیته امداد منطقه یک این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه تعداد ۹ هزار و ۶۰۰ نفر در منطقه یک بیرجند زیرپوشش کمیته امداد هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۲۵۰ نفر زن و ۴ هزار و ۳۵۰ نفر مرد هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال ۵ هزار و ۷۱۳ نفر به این نهاد مراجعه کرده‌اند، یادآور شد: از این تعداد ۵ هزار و ۱۸۱ نفر مددجو و ۵۳۲ نفر غیرمددجو بوده‌اند.

حسینی به تعداد ایتام زیرپوشش کمیته امداد منطقه یک بیرجند اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۱۲ یتیم زیرپوشش این نهاد بوده که از این تعداد ۳۷۰ نفر دارای حامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد حامیان این ایتام یک‌هزار و ۸۳۹ نفر بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند یادآور شد: در ۹ ماهه امسال ۴۲ نفر از ایتام بزرگسال زیرپوشش این نهاد که بدون حامی بوده‌اند به موسسه انصارالحجه معرفی شده‌اند.

حسینی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال حامیان ایتام مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۴۹۹ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۹۹ ریال کمک کرده‌اند، افزود: درآمد ماهیانه ایتام در این مدت یک‌میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۲۸ ریال بوده است.

وی به طرح آتیه اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه امسال ۵۷ یتیم زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند خاطرنشان کرد: همچنین ماهانه ۱۹۶ میلیون و ۹۳۶ هزار ریال برای بیمه عمر ایتام واریز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =