نشست بررسی تحولات غرب آسیا در دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی گفت: نشست بررسی تحولات غرب آسیا در دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی با حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جواد اکبری مطلق، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری دو نشست معرفت‌افزایی و بصیرت‌بخشی در دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی خبر داد.

وی اظهار کرد: یک نشست امروز سوم بهمن ماه برای اساتید دانشگاه توسط نهاد برگزار می‌شود که موضوع آن آگاهی و شناخت تحلیلی نسبت به تاریخ صدر اسلام با نگاهی به پیشینه وهابیت است که در آن رویکرد وهابیت نقد می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی بیان کرد: نشست دیگری فردا چهارم بهمن‌ماه با موضوع تحلیل و بررسی آخرین تحولات غرب آسیا و نقش‌آفرینی ایران در منطقه برگزار می‌شود که این نشست با توجه به شکست‌های اخیر داعش و تروریست‌ها در سوریه برگزار می‌شود.

اکبری با اشاره به اینکه این نشست در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی ساعت ۱۲ تا ۱۴ برگزار می‌شود، یادآورشد: سخنران این نشست سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =