لزوم رونق شغل‌های مکمل کشاورزی در روستاهای بیرجند

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آب به اندازه کافی وجود می‌داشت بدون‌شک کشاورزی بهترین راه کسب درآمد روستائیان بود اما با توجه به خشک‌سالی اخیر باید در کنار کشاورزی شغل‌های مکمل کشاورزی رونق یابند.

عبادیبه گزارش طبس نیوز به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در دهگردشی روستاهای هج و نج، حصارسنگ و افکشت اظهار داشت: هدف از دهگردشی‌ها در مرحله اول آشنا شدن مسؤولان با مشکلات مردم روستاها و بررسی و رفع مشکلات تا حد امکان می‌باشد.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: از نزدیک دیدن و روبه‌رو شدن با مردم بسیار موثر در جهت رفع مشکلات است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از نیازهای مردم معنوی و عاطفی است و نیاز است تا مسؤولان به دیدار مردم بروند.

عبادی تاکید کرد: مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب ما هستند و هرگاه کشور ما با مشکل مواجه شده‌ است با حضور به‌‌موقع در صحنه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب بوده‌اند.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به کمبود شغل در کشور در همه بخش‌ها چه شهری یا روستایی باید اقدام ضربتی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید اقتصاد مقاومتی در شهر و روستا جدی گرفته شود و با برنامه‌ریزی جامع مسؤولان و آگاهی مردم به نتیجه برسیم.

عبادی با اشاره به کمبود آب بیان داشت: اگر آب به اندازه کافی وجود می‌داشت بدون‌شک کشاورزی بهترین راه کسب درآمد روستاییان بود اما با توجه به خشکسالی اخیر باید در کنار کشاورزی شغل‌های مکمل کشاورزی رونق یابند.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید صنایع دستی احیا شوند که این کار  با مساعدت دولت و فرهنگ‌سازی بین مردم به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: کمیته امداد یک نهاد انقلابی است که روش کار جهادی دارد و با پیگیری سریع مشکلات آنها را تا حد امکان برطرف می‌کند.

عبادی ادامه داد: این سازمان به‌‌خصوص در بحث اشتغال‌زایی در کشور با نگاه باز و اختصاص تسهیلات، مفید بوده‌ است.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور ما مشکلاتی وجود دارد اما رسیدن به ایده‌آل و داشتن کشوری بدون مشکل ممکن نیست چراکه حتی در قلب شهرهای بزرگ نیز مشکلات وجود دارند.

وی تاکید کرد: اگر به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل کشور تکیه کنیم و دست از امید داشتن به بیگانگان و بیرون از کشور برداریم به‌طور حتم موفق می‌شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 3 =