جاسوسان فضای معنوی را فاسد می کنند/مسئولانی که خط قرمز ندارند

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه جاسوسی هایی انجام می شود و فرهنگ مردم را فاسد می کنند اما برخی مسئولان مربوطه می گویند ما خط قرمز نداریم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله عبادی صبح پنج شنبه در جمع طلاب مدرسه تخصصی امیر المومنین(ع) بیرجند بیان کرد: طلاب و روحانیت باید محیط زیست انسانی را پاک سازی کنند.

وی با بیان اینکه برخی نسبت به حفظ محیط زیست حیوانی پُز دروغین می دهند اما نسبت به فضای معنوی انسان نیز بی تفاوت هستند، گفت: طلاب باید فضای انسانی جامعه را از فساد پاک سازی کنند.

آیت الله عبادی با اشاره به جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن بیان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان مربوطه در برابر پاک سازی فضای معنوی انسان می گویند ما خط قرمز نداریم.

وی ادامه داد:  مگر می شود هرکس هر جاسوسی را انجام دهد و نسل آینده و فرهنگ مردم را فاسد کند و اما خط قرمز نداشته باشیم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حتی حشره ها در زندگی خود خط قرمزهایی دارند، گفت: چگونه می توانیم در برابر جنگ های اقتصادی و فرهنگی استکبار خط قرمز نداشته باشیم؟

وی ادامه داد: جنگ کنونی جنگ دین بوده و مرز ندارد بنابراین باید همه ما در برابر این جنگ با دشمن مقابله کنیم.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه روحانیون باید علم، تقوی و روشنایی به جامعه تزریق کنند، بیان کرد: کسب علم تنها از القای بحث های لفظی صورت نمی گیرد و باید از طریق تزکیه نیز حاصل شود.

وی با اشاره به برخی خرافات موجود در جامعه اظهار کرد: اگر حس کنجکاوی و ادراک علل فطری انسان در کنار یکدیگر قرار گیرد، خرافات حاصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =