رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

بیرجند- رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به بارش باران در استان، گفت: با توجه به شرایط راه‌ها، رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ حسین رضایی با بیان اینکه هشدارهای لازم به کلیه سازمان‌های امدادی و عملیاتی داده شده است، تصریح کرد: کارکنان پلیس حضوری جدی در کنار شهروندان در جاده‌های استان دارند.

وی رانندگی با سرعت مطمئه و رعایت احتیاط‌های لازم را در این ایام ضروری عنوان کرد و بیان داشت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی در چنین شرایطی، سلامت خود و سرنشینان را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، ماموران با توجه به وظایف ذاتی خود از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در محورهای برف گیر و یخ زده جلوگیری می‌کنند.

رضایی اطمینان از سلامت فنی خودرو، کنترل سیستم‌های گرمایشی و روشنایی، برف پاک کن، مخزن شیشه شور و نیز پربودن باک بنزین را ضروری دانست و اظهار داشت: هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و همچنین تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =