برگزاری اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس اسلامی‌ ایرانی خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس اسلامی‌ ایرانی استان خراسان جنوبی در ۴ اسفندماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ احمد محبی اظهار داشت: سومین جشنواره مد و لباس اسلامی‌ ایرانی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری و حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و موسسه فرهنگی و هنری چهار درخت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس فراخوان منتشر شده برای سومین جشنواره مد و لباس اسلامی‌ ایرانی مهلت ارسال آثار ۵ بهمن ماه سال جاری اعلام شده بود که با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی متقاضیان شرکت در این جشنواره، مهلت ارسال تا ٢٣ بهمن ماه جاری تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار هنرمندان ٢٣ بهمن ماه جاری پایان یافت و از این پس آثار ارسالی به دبیرخانه مورد قبول واقع نمی‌شود، گفت: ٣٠۶ طرح از ٨۶  هنرمند از استان به دبیرخانه سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی خراسان جنوبی ارسال شده که از این تعداد ٧٠ طرح برای داوری نهایی انتخاب شد.

محبی تصریح کرد: در همین راستا ٢ کارگاه آموزشی با حضور مدرس تکتم همتی و محسن ناصری در زمینه خلاقیت، ایده تا اجرا و بر پابه نقوش زیراندازهای خراسان جنوبی و طرح و نقش در طراحی لباس بر پایه الگوی پوشش محلی شرق کشور با حضور بیش از ۶۶ هنرآموز ١۴ و ٢١ بهمن ماه سال جاری در زمینه مد و لباس اسلامی و ایرانی در بیرجند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه به کلیه هنرمندانی که آثارشان به مرحله نهایی راه یابد گواهینامه شرکت در جشنواره تعلق خواهد گرفت، بیان کرد: نمایشگاهی از طرح‌های راه یافته به بخش پایانی جشنواره از ٢ لغایت ۵ اسفندماه جاری در محل نگارخانه شهر بیرجند برپا خواهد شد.

بنابراین گزارش، اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره ۴ اسفندماه سال جاری ساعت ١٨ در محل سالن بهزیستی بیرجند برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =