دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند میزبان یک شهید گمنام می‌شود

گروه فرهنگی: مسئول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند این مراسم صبح روز پنج شنبه ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی بیرجند، دانیال مدبر عزیزی مسئول بسیج دانشجویی پایگاه شهید گمنام دانشکده کشاورزی با اشاره به اینکه دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند میزبان یک شهید گمنام می‌شود گفت: این شهید دوران دفاع مقدس بعد از تشییع برروی دست دانشجویان و اساتید وکارکنان دانشگاه و دانشکده در محلی که در کنار مسجد دانشگاه آماده شده است، دفن خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود، اظهار کرد: این مراسم صبح روز پنج شنبه ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه یک اردوی جهادی برای احداث مقبره شهید گمنام در این دانشکده در حال برگزاری است، گفت: دانشجویان بسیجی دانشکده در اوقات فراغت خود در این مکان حضور می یابند و کمک می کنند.

عزیزی با اشاره به سایر فعالیت های این دانشگاه در طول سال تحصیلی و با بیان اینکه امسال تعداد ۵۰ دانشجوی خواهر و برادر دانشکده کشاورزی در اسفند ماه به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در جنوب کشور می روند، ادامه داد: از این تعداد ۲۰ نفر برادر و ۳۰ نفر خواهر هستند که در قالب کاروان‌های دانشگاه بیرجند اعزام خواهند شد.

وی توزیع بیش از ۲۰۰۰ تراکت،پوستر، کاغذ نوشته،بروشور و پرچم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را از برنامه های انجام شده این تشکل دانست و افزود: در مراسم ۲۲ بهمن دانشکده کشاورزی دو غرفه توزیع تراکت،پوستر، کاغذ نوشته،بروشور، و پرچم و نقاشی روی صورت کودکان داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند یادآور شد: اکران فیلم، برگزاری دوره تشکیلاتی، برگزاری حلقه های صالحین،غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های صورت گرفته توسط بسیج دانشجویی از ابتدای ترم تاکنون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =