جنگ دفاعی در برابر ستمگر عین صلح‌طلبی است

گروه معارف: نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: جنگ دفاعی در برابر ستمگر عین صلح‌طلبی است و بی‌تفاوتی در مقابل ستمگر زمینه تسلط ستمگران برجهان را فراهم خواهد آورد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در یادواره شهدای مهندس شهرستان بیرجند که در مسجد امام صادق(ع) بیرجند برگزار شد، گفت: جنگ دفاعی در برابر ستمگر عین صلح‌طلبی است و بی‌تفاوتی در مقابل ستمگر زمینه تسلط ستمگران برجهان را فراهم خواهد آورد.

وی با اشاره به این‌که در دعوت انبیاء همه مردم یک امت واحده به‌حساب می‌آیند، اظهار کرد: علت ایجاد تضادها، تخلف از تعلیمات انبیاء است و افرادی که از زاویه دین فاصله گرفتند مقصر اصلی همه جنایت‌ها هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: راهکار حل این تضادها و ایجاد صلح، کنار نیامدن و مبارزه کردن با ظالم است تا ریشه‌های فتنه که براثر هواهای نفسانی به وجود آمده‌اند از بین رفته و زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

عبادی بابیان اینکه زندگی اسلامی با تسلط بیگانگان میسر نمی‌شود، افزود: برخلاف تصور دشمن، نظام مقدس الهی در ایران استقرار پیدا کرد و اگر در برابر ظالم دفاعی صورت نگیرد، قداست و پاکی در دنیا از بین می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه دشمن هنوز هم توطئه می‌کند، یادآور شد: باید همه دشمن و توطئه‌هایش را بشناسند.

محمدحسین عیدی زاده رئیس شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعتی خراسان جنوبی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد امام و شهیدان، به سخنی از شهید آوینی اشاره کرد و گفت: پندار ما این است که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم ولی واقعیت این است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند.

در پایان این مراسم از شش نفر از خانواده‌های شهدای مهندس شهرستان بیرجند تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 18 =