ارسال ۳۵۵ اثر به دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی

دبیر دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون ۳۵۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی ارسال شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، سعید کسرایی‌نیا، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی صبح امروز (۷ اسفند) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال شناسایی، شبکه‌سازی و توانمند کردن افراد و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مرتبط با جشنواره و فضای مجازی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور فعالانه در فضای مجازی با هدف مدیریت و تولید محتوای فاخر و کاربر پسند از عدم همراهی برخی سازمان ها در این جشنواره گلایه و اشاره کرد اگر همه دستگاه‌های دولتی با نگاه صحیح در حوزه فضای مجازی ورود منسجم داشته باشند، ما می‌توانیم به سرعت در امر سواد فضای مجازی و فرهنگ کاربری به موفقیت دست یابیم.

کسرائی‌نیا با بیان اینکه ۳۵۵ اثر به این جشنواره ارسال شده است، افزود: تا به امروز ۲۴۴ نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

وی به بخش‌های مختلف جشنواره اشاره کرد و گفت: در بخش وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی ۱۱۹ اثر، بخش هنر های دیجیتال ۸۷ اثر، بخش بازی و پویانمایی ۲۲ اثر، بخش نرم افزار ۵۸ اثر و بخش تولیدات متنی ۶۹ اثر ارسال شده است.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی با اشاره به تقاضا و پیگیری‌های مکرر دانشجویان و دانش‌آموزان و همچنین بانوان برای فراهم شدن امکان ثبت نام اشاره کرد و گفت: افرادی که تا به این لحظه موفق به ثبت نام نشده‌اند فقط تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۸ اسفند فرصت دارند تا در سامانه ثبت نام به آدرس www.seraj-sk.ir مراجعه کنند.

کسرایی‌نیا یادآورشد: تلفن‌های ۳۲۲۳۹۰۴۷ و ۳۲۲۳۰۵۰۷ آماده پاسخگویی و ثبت نام برای متقاضیان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =