چشم به روی مشکلات معیشتی و بیکاری مردم بسته‌اند/ برای خانواده‌های داغدار جاده‌های مرگ استان نسخه رقص پیچیده‌اند/ به جای عذرخواهی نامه تهدیدآمیز می‌نویسند

مدیر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی مسؤولان چشم به روی مشکلات معیشتی و بیکاری مردم بسته‌اند و برای خانواده‌های داغدار جاده‌های مرگ استان نسخه رقص پیچیده‌اند، گفت: به جای عذرخواهی حتی نامه تهدیدآمیز برای ائمه جمعه می‌دهند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، احسان مداح عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند با بیان اینکه امروز هیچ وظیفه‌ای از روشنگری بالاتر نیست، اظهار داشت: روشنگری با سیاسی‌کاری تفاوت دارد زیرا روشنگری در مسیر انقلاب، کاری به جریانات چپ و راست ندارد و هدف آن حفظ انقلاب و حرکت همه مردم و مسؤولان در مسیر انقلاب و رهبری است.

وی افزود: عده‌ای امروز در کشور تا بحث انقلابی‌گری می‌کنیم برچسب دلواپسی می‌زنند انگار خودشان هم موضوع انقلابی‌گری را باور ندارند در حالی‌که اگر این موضوع را باور داشتند نباید افراد انقلابی را به یک جریان خاص سیاسی ارتباط دهند.

سخنان استاندار به دنبال دوقطبی کردن مردم در مقوله شادی بود

مدیر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلابیون و انقلابی‌گران تفاوت دارند، تاکید کرد: انقلابیون از نظر عموم مردم کسانی هستند که در شکل‌گیری انقلاب نقش داشتند اما انقلابی‌گری می‌تواند هم از سوی کسانی باشد که در شکل‌گیری انقلاب بوده‌اند و هم کسانی که امروز پیام انقلاب را درک کرده و در مسیر آن حرکت می‌کنند.

مداح با اشاره به اتفاقات اخیر استان و سخنان هنجارشکنانه استاندار خراسان جنوبی گفت: از چند ماه قبل خبرهایی دریافت شد که برخی در کشور که امروز در بدنه دولت هم هستند دنبال فضای دو قطبی مخالفان و حامیان شادی هستند و سخنان استاندار خراسان جنوبی را هم می‌توان در همین راستا تفسیر کرد.

وی افزود: دولت عملکرد مثبتی جز پرونده نظام سلامت که آن هم با چالش‌ها و مشکلاتی همراه بوده نداشته است و اکنون طبیعی است برای جمع‌آوری آراء در انتخابات ۹۶ باید برنامه جدیدی را دنبال کند.

بهتر است مسؤولان استانی گزارش عینی از آنچه برای مردم شده ارائه دهند

مدیر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی گفت: در قضایای اخیر حامیان استاندار به جامعه خواستند القا کنند که عده‌ای مخالف شادی هستند در حالی‌که همه علمای ما بر شادی تاکید کرده‌اند و اصلا دین ما به نشاط و شادابی تاکید کرده است.

مداح با طرح سؤالی که چرا دولتمردان استان اواخر دولت به فکر نشست با هنرمندان و بانوان شده‌اند، یادآور شد: آقای استاندار احساس می‌کند با نشست و وعده‌های نشدنی می‌تواند رای این اقشار فهیم را برای جریان سیاسی خود جلب کند در حالی‌که سخت در اشتباه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اکنون باید بگوییم چه شده نه اینکه چه بشود و در همین راستا بهتر است استاندار محترم گزارشی دقیق و قابل لمس از اقدامات دولت برای رفاه و حل مشکلات هنرمندان و بانوان ارائه دهند.

در استانی که هر هفته شهروندانش در جاده‌های مرگ کشته می‌شوند نباید دغدغه استاندارش رقص باشد

مدیر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی گفت: تعدادی شاعر آینی بنده می‌شناسم که دولت می‌توانست با همین هزینه جلسه با هنرمندان از چاپ آثارشان حمایت کند.

مداح با طرح این سؤال که حمله و اتهام و فرار به جلو در آستانه انتخابات جواب نمی‌دهد و باید استانداری گزارش عملکرد به مردم بدهد، افزود: آیا بهتر نیست آقای استاندار گزارش دهند برای کاهش بیکاری چه شده است؟ برای معیشت مردم چه شده است؟ برای راه‌اندازی و نجات کارخانجات ورشکسته چه شده و یا چه پاسخی به خانواده‌های داغداری دارند که در جاده بیرجندـ قاین امسال کشته شدند.

خانواده زندانیان ورشکسته را باید شاد کنیم

وی ادامه داد: پدری که چندین فرزند بیکار در خانه دارد، مادری که عزیزش را در تصادف از دست داده، فرزندی که به خاطر بیکار شدن پدرش باید با سیلی صورتش را سرخ نگه دارد و دختری که باید پدر ورشکسته خود را پشت میله‌های زندان ملاقات کند آیا با رقص شاد می‌شوند یا حل مشکلات آنان را شاد خواهد کرد.؟

به جای عذرخواهی برخی نامه تهدیدآمیز به علما می‌دهند

مدیر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی با بیان اینکه اتفاقات اخیر به مانند فتنه ۸۸ چهره بسیاری در استان را نشان داد، گفت: کار به جایی در استان رسیده که حداقل به جای عذرخواهی از هنجارشکنی‌ انجام شده نامه توهین‌آمیزی برای علما و ائمه جمعه نوشته می‌شود.

مداح افزود: مسائل اخیر استان ارتباطی به چپ و راست و این جریان و آن جریان سیاسی ندارد و فقط مسئله یک هنجارشکنی دینی است و باید همه در رکاب نماینده ولی فقیه باشند.

وی خطاب به برخی خواص استان تاکید کرد: شعار بودن در مسیر و پشت سر آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه را باید مردم در عمل ببیند؛ مگر می‌شود چنین ادعایی بکنیم در حالی‌که ایشان علیه هنجارشکنی اخیر موضع جدی گرفته‌اند اما بگوییم برای ما اثبات نشده است.

برخی فقط در زبان دم از همراهی با نماینده ولی فقیه می‌زنند

مدیر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی گفت: در جریان فتنه ۸۸ به تعبیر رهبر انقلاب برخی با سکوت فتنه را همراهی کردند و امروز هم در استان رگه‌هایی از همین سکوت دیده می‌شود و در شرایطی که نماینده ولی فقیه به میدان آمده یکی از خواص می‌گوید برای من اثبات نشده است.

مداح بر هوشیاری بیشتر قشر دانشجو و روشنگری در بین مردم تاکید کرد و یادآور شد: امروز باید عمارگونه به صحنه آمد و برای حفظ انقلاب از جان، مال و آبرو مایه گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دوازده =