پیکر مطهر ۶ شهید گمنام وارد خراسان جنوبی شد

بیرجند- پیکر پاک و مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس وارد خراسان جنوبی شد و عطر شهادت در فضای استان پیچید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، صبح دوشنبه با استقبال گسترده مردم و مسئولان، خراسان جنوبی فضای استان به عطر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس آغشته شد.

معاون هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در حاشیه مراسم استقبال از شهدای گمنام در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: پیکر مطهر این شهدای گمنام بعد از مراسم استقبال در فرودگاه به معراج شهدای گمنام دفاع مقدس  خراسان جنوبی منتقل خواهد شد.

مهدی رحیم آبادی ادامه داد: این شهدای وارسته تا پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه جاری برای ملاقات عموم مردم به شهرستان های خراسان جنوبی منتقل می شوند.

وی بیان کرد: از این شهدا، پنج شهید در سن ۱۷ سالگی و یک شهید نیز در ۱۹ سالگی و در عملیات ها کربلای پنج، والفجر و پنجوین به شهادت رسیده اند.

معاون هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: این پیکر های مطهر ۱۲ اسفند ماه سال جاری ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر بیرجند تشییع خواهند شد.

گفتنی است؛ پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد فردوس، دو شهید در دانشگاه صنعتی بیرجند و پیکر مطهر دو شهید دیگر نیز در دانشکده کشاورزی امیرآباد دفن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =