حضور استاندار در رزمایش بسیج به معنای تأیید مواضع غیر شرعی ایشان نیست/ باید استاندار از مردم و نماینده ولی فقیه در استان عذرخواهی کند

اظهارات خلاف شرع و غیر منطقی استاندار را محکوم نموده و به هیچ صورتی این گونه مواضع قابل توجیه و دفاع نیست، لذا نیاز است وی ضمن توبه به درگاه خداوند سبحان و عذرخواهی از مردم ولایتمدار و در راس آنها نماینده محترم ولی فقیه در استان پاسخگوی عمل اشتباه خود باشد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سپاه انصار الرضا(ع) در واکنش به وقایع اخیر استان و اظهارات استاندار خراسان جنوبی بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه روابط عمومی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی
اگر چنانچه آنها (کسانی) هستند که پایبند به اسلام نیستند ومی خواهند هرزگی کنند، فصل هرزگی گذشت.
(بیانات امام خمینی (رحمه ا… علیه) در جمع بانوان در سالگرد کشف حجاب رضا خانی ۲۲/۱۲/۱۳۶۱)

اظهارات غیراصولی و خلاف شرع استاندار خراسان جنوبی و عدم قبول مسئولیت آن از سوی ایشان و همچنین هوچی گری اطرافیان و رسانه های وابسته به ایشان، توهین به دلسوزان نظام و مردم انقلابی و سوء استفاده از حضور متعارف استاندار به عنوان رئیس شورای تامین استان در یک مراسم نظامی در جهت تطهیر اشتباهات گذشته سبب گردیده است موارد ذیل به جهت تنویر افکار عمومی با مردم عزیز استان در میان گذاشته شود.

۱- اظهارات خلاف شرع و غیر منطقی استاندار را محکوم نموده و به هیچ صورتی این گونه مواضع قابل توجیه و دفاع نمی باشد، لذا نیاز است وی ضمن توبه به درگاه خداوند سبحان و عذرخواهی از مردم مؤمن و ولایتمدار و در راس آنها نماینده محترم ولی فقیه در استان پاسخگوی عمل اشتباه خود باشد.

۲- جای بسی تأسف و شرمندگی است که فرهنگ عذرخواهی از میان برخی از مسئولین رخت بر بسته و حتی نهی از منکر نماینده محترم ولی فقیه ، ائمه جمعه و جماعات و مردم متدین و انقلابی را بر نتافته و آن را موضع گیری غیر اصولی و تنش آفرین می نامند، لذا لازم است در اصول خود تجدید نظر نموده تا فریضه واجب الهی نهی از منکر در نظر مسئولین، غیر اصولی جلوه ننماید.

۳- آزادی بیان آن هم در صحنه ای که مردم از مسئولان خود مطالبه تقید و پایبندی به اصول مسلم دینی را دارند از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که می طلبد مسئولان امر، ضمن بالا بردن آستانه تحمل خود، از منتقدین دلسوز تشکر و از اطرافیانی که حیات سیاسی و اقتصادی خود را در زینت دادن عمل زشت رؤسای خود می بینند برحذر باشند.

۴- حضور رئیس شورای تامین استان در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش (الی بیت المقدس)، امری مرسوم بوده است،اما نکته قابل تأمل اینجا است که طرفداران استاندار در فضای مجازی، این حضور را برجسته سازی کرده، لذا یادآور می گردد هرگز حضور استاندار در این مراسم به معنای تأیید مواضع غیر شرعی و اشتباه ایشان نمی باشد.

در پایان نیز با تاکیدات مقام معظم ولایت حضرت امام خامنه ای مبنی بر حل مشکلات اقتصادی مردم، دلسوزانه به نماینده عالی دولت در استان محروم خراسان جنوبی یادآور می گردد که اگر اهتمام جدی بر حل مشکلات مردم این استان به جای بازیهای سیاسی در اولویت کاریتان قرار می گرفت، موجبات شادی پایدار در مردم فراهم می گردید و نیاز نبود تا با ترویج منکرات سعی در ایجاد شادی های زود گذر شیطانی زمینه های غم ماندگار را در جامعه فراهم آورید.

والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =