طرح مجمع اساتید و نخبگان قرانی خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در سال ۹۶ طرح ایجاد مجمع اساتید و نخبگان قرآنی خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شود که ایجاد اتاق فکر فعالیت های قرآنی در استان از ثمرات این طرح خواهد بود.

حسن سلمانی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: یکی از ایده‌های خوبی که در سال ۹۵ ابلاغ اما به دلایلی اجرایی نشد طرح ایجاد مجمع اساتید و نخبگان قرآنی خراسان‌جنوبی بود.

وی اظهار کرد: اما به دنبال این هستیم که در سال ۹۶ با همکاری فرهنگ و ارشاد خراسان‌جنوبی و اوقاف و امور خیریه استان این مجمع را تشکل بدهیم که در حقیقت اتاق فکر فعالیت‌های قرآنی خراسان‌جنوبی به عنوان یکی از نیازهای استان است.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این طرح موجب می‌شود که از بسیاری از موازی‌‎کاری‌ها جلوگیری شده و تعامل بین دستگاه‌هایی که به نوعی فعالیت قرآنی دارند بیش از گذشته شود.

سلمانی ادامه داد: طرح مجمع اساتید و نخبگان قرآنی خراسان‌جنوبی یکی از ایده‌هایی است که مورد توجه ایده‌پردازان و فعالان قرآنی بوده است و امیدواریم این طرح را در سال ۹۶ اجرایی شود تا جامعه قرآنی از مزایای آن بهره ببرند.

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که در سال با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها ۹۶ پی‌گیری می‌کنیم بحث خیرین قرآنی است که اگر خیرین در امور قرآنی ورود پیدا کنند، بی‌شک رونق بیشتری را در این عرصه شاهد خواهیم بود.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: امیدواریم همه این تلاش‌ها منجر به موفقیت بیشتر فعالان قرآنی خراسان‌جنوبی شده و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها را بیش از قبل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =