خطر اصلی برای کشور افرادی هستند که با ساز آمریکا می‌رقصند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی از افراد نمی‌خواهند بفهمند تعهد دین چیست و خطر اصلی برای کشور افرادی هستند که با ساز آمریکا و اسرائیل می‌رقصند.

آیت الله عبادیبه گزارش طبس نیوز به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: جای دین در جهان خالی است تا بتواند علم را جهت بخشد، زیرا تمام دین تعهد است و عده‌ای زیادی نمی‌دانند که دین چیست.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی از افراد نمی‌خواهند بفهمند تعهد دین چیست و خطر اصلی برای کشور افرادی هستند که با ساز آمریکا و اسرائیل می‌رقصند.
عبادی با بیان اینکه اگر بیگانه پرست در کشور وجود نداشته باشد هیچ مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت، افزود: مشکل موجود در کشور به دلیل عدم داشتن تعهد به دین است و جای تعهد به دین در عمل روزمره ما خالی است که باید جای آن را با تعهد به دین پر کنیم.
 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دین ناب برخلاف تفکر سکولاری حضور و نظارت دارد زیرا آن فردی که معتقد است که جهان به حق آفریده شده باید بداند که ریزترین کارش یک مسئولیت است.
عبادی افزود: دشمن توطئه و تهدید می‌کند اما کسی حرف دشمن را می‌پذیرد که بی دین باشد و گاهی اعمال انسان با جنبه‌های ایمانی واعتقادی ارتباط دارد.
وی بیان داشت: فردی که پایبند دین نیست، دین را تکذیب می‌کند واین همان فردی است که مرتکب جنایت می‌شود واگر کسی نسبت به جامعه بی تفاوت باشد همان فردی است که نسبت به دین بی تفاوت است.
عبادی افزود: کاش جامعه بداند و بفهمد که دین یک تعهد است و گاهی مهم‌ترین مشکل خود ما هستیم زیرا به نفع دشمن کار می‌کنیم  آمریکا و اسرائیل به خودی خود برای ما مشکل و دردسر نیست، بلکه خطر از سوی افرادی است که به نوای آنها می‌رقصند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =