کتاب «همراه سفر با محوریت نماز» درخراسان‌جنوبی منتشر شد

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی از انتشار کتاب همراه سفر و طرح‌های گرافیکی نماز به مناسبت ایام نوروز ۹۶ خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین کمیلی در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، گفت: کتاب «همراه سفر با محوریت نماز» به همت روابط‌عمومی ستاد اقامه نماز مرکز، آماده شده است.

وی افزود: محتوای این کتاب‌ها شامل؛ شرح اجمالی از اهمیت سفر، آداب سفر، احکام سفر(سفر مستحب، مباح و حرام)، ویژگی‌های سفر خوب و همراهان خوب در سفر، است.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همچنین در این کتاب‌ها به مباحث اقامه نماز در سفر، احکام حدترخص، نماز مسافر و اهمیت بحث نماز در کلام مقام معظم رهبری و بزرگان به شیوه ای مطلوب پرداخته شده است.

وی ادامه داد: ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی محتوای این کتاب‌ها را از طریق فایلی که در سایت ستاد قرار داده شده است، در اختیار مردم استان قرار می‌دهد.

کمیلی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت محتوای کتاب‌ها به سایت ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی به نشانی birjand.namaz.irمراجعه یا از طریق کانال رسمی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz_ir@ محتوای مذکور را دریافت کنند.

زهراحمیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =