برگزاری مسابقه «همراه با نماز» در خراسان‌جنوبی

گروه فرهنگی: مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقه «همراه با نماز» در نوروز ۹۶ به منظور ارسال پیشنهادات، انتقادات و منعکس کردن ابتکارات در نمازخانه‌های میان راهی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن کریم(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، گفت: ستاد اقامه نماز استان با همراهی استانداری استان، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، اداره کل اوقاف و امور خیریه، مراکز بهداشت و راهداری و شهرسازی خراسان جنوبی تمامی نمازخانه‌های بین راهی استان مورد بازدید قرار گرفته است.

وی افزود: بیشتر نمازخانه های بین راهی در استان توسط آستان قدس رضوی ایجاد و تجهیز شده و نمازخانه‌های آستان قدس از بهترین امکانات برخوردارند.

کمیلی ادامه داد: همه مجموعه‌های متولی، درصدد این هستند که وضعیت بهداشتی و امکانات رفاهی نمازخانه‌های بین راهی در شأن مردم استان باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مسابقه‌ای با نام مسابقه همراه با نماز در نوروز ۹۶ در همین خصوص در ستاد اقامه نماز تدارک دیده‌ایم تا راهی برای انتقال پیشنهادات و انتقادات مردم استان باشد.

کمیلی بیان کرد: از مردم استان خواهشمندیم اگر در نمازخانه‌های بین راهی نقطه ضعفی را مشاهده کردند در اختیار ستاد اقامه نماز استان قرار دهند.

وی ادامه داد: مردم استان می‌توانند سوژه‌های نمازی خود را در قالب تصویر و هچنین نقاط قوت و ضعف مساجد و نمازخانه های میان راهی را در ایام نوروز از طریق شبکه مجازی ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی به شماره ۰۹۱۵۰۹۱۴۱۳۳ ارسال و در مسابقه شرکت کنند.

کمیلی یادآور شد: در پایان تعطیلات نوروز، جوایزی به قید قرعه به افراد شرکت کننده در این مسابقه اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =