ثبت‌نام مراسم اعتکاف در خراسان‌جنوبی

گروه فرهنگی: مدیر اداره تبلیغات‌اسلامی بیرجند گفت: ثبت‌نام مراسم اعتکاف در خراسان‌جنوبی از امروز ۱۴ فروردین آغاز و تا ۱۹ فروردین ادامه دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی بیرجند، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: ثبت‌نام مراسم اعتکاف از امروز ۱۴ فروردین در خراسان‌جنوبی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس www.etekaf-sk.ir مراجعه کنند، اظهار کرد: ثبت‌نام تا ۱۹ فروردین ماه ادامه دارد ولی اگر ظرفیت مسجدی تکمیل شد، ثبت‌نام برای آن مسجد متوقف می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بیرجند بیان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده، هزینه ثبت‌نام برای هر معتکف ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است، اما اگر خیرانی در این امر خیر سهیم شوند و هزینه یک افطار یا سحر معتکفان را در مسجدی تقبل کنند، هزینه ثبت‌نام برای آن مسجد کاهش می‌یابد.

لطفی افزود: در بیرجند مسجد امام هادی(ع)، مسجد توحید، و مسجد امام حسین(ع) برای آقایان، مسجد امام حسن مجتبی(ع) برای دانش‌آموزان پسر، مسجد صاحب‌الزمانی خیرآباد برای دانش‌آموزان دختر و مساجد مرتضوی، مسجد امام صادق(ع)، مسجد الغدیر، مسجد محمد رسول الله(ص) و.. برای خواهران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین مراسم اعتکاف در بسیاری از مساجد روستاهای خراسان‌جنوبی چون مساجد روستای شوکت‌آباد، روستای خراشاد، روستای شاخن، روستای مهوئی، مسجد روستای علی آباد( شهرک بعثت) و.. برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بیرجند یادآور شد: دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیام نور، آزاد، دانشگاه بیرجند و.. نیز شرایط اعتکاف دانشجویان خود را فراهم کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =