ضرورت حل مشکلات مدرسه تخصصی امیرالمؤمنین(ع) بیرجند

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت حل مشکلات مدرسه تخصصی امیرالمؤمنین(ع) بیرجند گفت: دفتر نماینده ولی فقیه برای پیگیری مسائل حوزه علمیه امیر المومنین (ع) آمادگی دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته ۲۸ فروردین در دیدار با اساتید حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) بیرجند اظهار کرد: برای حل مسائل این حوزه باید اولویت‌ها در نظر گرفته و سپس به تکتک مسائل رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: باید مسائل حوزه علمیه امیر المومنین (ع) کارشناسی شود و در نهایت دفتر نماینده ولی فقیه آمادگی برای پیگیری این مسائل دارد تا شاهد پیشرفت روز افزودن فعالیت‌های این مدرسه تخصصی در خراسان‌جنوبی باشیم.

عبادی ادامه داد: ظلم‌هایی که در طول تاریخ نسبت به طرفداران حق و  عدل شده و باعث انزوای آن‌ها شده است بر کسی پوشیده نیست و این ظلم‌ها در قرن ۲۱ به اوج خود رسیده است.

وی یاد آور شد: امروز، به برکت نظام جمهوری اسلامی، فرصت نسبی برای ترویج فرهنگ دینی به وجود آمده است که باید تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =