نیازمند تربیت مبلغ در حوزه نهج‌البلاغه هستیم

گروه معارف: مدیر کانون گل‌های فجر خراسان (توسعه و ترویج قرآن و نهج البلاغه) گفت: تعداد مبلغان در زمینه تبلیغ نهج‌البلاغه متناسب با نیاز جامعه نیست و باید برای آموزش مبلغان در این زمینه تلاش کنیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)از خراسان‌جنوبی، محمدرضا اشک زری مدیر کانون گل‌های فجر خراسان (توسعه و ترویج قرآن و نهج البلاغه) در حاشیه افتتاح طرح احیای نهج‌البلاغه در ۱۱۰ مسجد خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: استان خراسان‌جنوبی دومین استانی است که طرح احیای نهج البلاغه در آن اجرا می‌شود.

اشک‌زری افزود: طرح احیای نهج البلاغه از خراسان رضوی آغاز شد و با پیگیری‌های انجام گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی این طرح در این استان نیز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۱۱۰ مسجد اجرا کننده این طرح در خراسان‌جنوبی، ۴۰ مسجد در شهرستان بیرجند وجود دارد که قاب‌های آموزشی نهج البلاغه در اختیار هر مسجد قرار خواهد گرفت.

مدیر کانون گل‌های فجر خراسان (توسعه و ترویج قرآن و نهج البلاغه) با بیان اینکه بی‌تفاوتی های ما نسبت به نهج‌البلاغه ظلم است، بیان کرد: نهج البلاغه در میان شیعیان حتی در حوزه‌های علمیه نیز غریب و تنها است که این ظلم است.

اشک‌زری بیان کرد: در سال گذشته طرح احیای نهج البلاغه در ۱۱۰ مسجد خراسان رضوی را شروع کردیم که بازتاب خوبی داشت و ائمه جماعات مساجد همکاری خوبی داشتند.

مدیر کانون گل‌های فجر خراسان (توسعه و ترویج قرآن و نهج البلاغه) اظهار کرد: تعداد مبلغان در زمینه تبلیغ نهج‌البلاغه متناسب با نیاز جامعه نیست و باید برای آموزش مبلغان در این زمینه تلاش کنیم .

اشک‌زری یادآور شد: براساس تصمیمات گرفته شده، تلاش خواهیم کرد کلاس‌های ویژه مبلغان در هر ماه دو جلسه با نام روش‌های تبلیغی نهج البلاغه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =