رئیس ستادانتخاباتی رئیسی درخراسان جنوبی: به وضع فعلی« نه » می گوییم

بیرجند – ایرنا – مسئول ستاد مرکزی انتخابات حجت‌ الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خراسان‌ جنوبی گفت: جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه به وضعیت موجود در ایران «نه» خواهیم گفت.

حجت الاسلام محمد مختاری چهارشنبه شب در گردهمایی حامیان رئیسی در شهر بیرجند افزود: به همان دلیل که امام خمینی (ره) را انتخاب کردیم باید رئیسی را انتخاب کنیم.
وی اضافه کرد: دین ما مهم ترین سرمایه ماست،آخرت ما در پرتو دین آباد می شود،اگر دین نباشد انسان حیوانی بیش نیست.
مختاری گفت : ما رئیسی را شخصیت فرهنگی می دانیم که اولویتش دین است ، مقام معظم رهبری آستان قدس رضوی را که به تنهایی یک کشور است به دست این مرد با کفایت سپرد.
وی ادامه داد: در پرتو ریاست جمهوری رئیسی از لحاظ دینی خاطر جمع هستیم و در برابر تهاجم فرهنگی می ایستد و به یونسکو و سازمان ملل متحد و استکبار جهانی اجازه نمی دهد در آموزش و پرورش کشور نفوذ کند و فرهنگ مادی پست خود را به بچه های ما تحمیل کند.
مختاری اضافه کرد: ما به دلیل حفظ دین خود از خادم الرضا(ع) حمایت می کنیم و امید واریم روز قیامت جد بزرگوارش حضرت فاطمه (س) و اجداد پاکش شفیع ما باشند.
حامی انتخاباتی رئیسی گفت: در شرایطی که کارگران، کارمندان، فرهنگیان و اقشار مختلف در فشار تحریم و سختی هستند حقوق نجومی پرداخت می شود.
مختاری افزود: امروز به دولتی که عدالت را محقق کند نیاز داریم،دولتی که گرفتار فساد و چهار درصدی باشد نمی خواهیم.
وی بیان کرد: ما دولتی می خواهیم که منتظر امام زمان(عج) باشد،امروز مهم ترین مشکل کشور فساد است.
وی اضافه کرد: وقتی هزار میلیارد اختلاس،۲۰۰ میلیون تومان حقوق پاداش،وام های میلیاردی بدون بازگشت داده می شود اقتصاد کشور فلج می شود.
مختاری اظهار کرد: ما امروز به فردی مثل رئیسی که انسانی پاک، صالح و عادل است نیاز داریم.
مسئول ستاد مرکزی انتخابات حجت‌ الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خراسان‌ جنوبی گفت: درود به شما مردم مومن و متدین که امشب برای حمایت از فرزند فاطمه زهرا(س) سید ابراهیم بت شکن دور هم جمع شده اید.
۷۵۵۹/۲۰۴۷/ ۱۸۷۶
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر* انتشار: غلامرضا مالک زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =