سه هزار نیرو تامین امنیت انتخابات در خراسان جنوبی را برعهده دارند

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات گفت: بیش از سه هزار نفر حافظ امنیت انتخابات در استان هستند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سردار مجید شجاع صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به اینکه حضور گسترده مردم برای رقم زدن یک حماسه سیاسی بزرگ دیگر در کتاب زرین انقلاب از تاکیدات مقام مغظم رهبری بوده لذا همه مردم بایستی در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم استقبال بسیار خوبی از انتخابات در کشور دارند، افزود: مشارکت و حضور مردم در انتخابات تضمین کننده بقای نظام و انقلاب و همچنین تامین کننده منافع کشور ایران است.

وی ادامه داد: مردم باید از یک امنیت خوب برخوردار باشند تا با مشارکت حداکثری برای لبیک گفتن به امر ولی مسلمین در پای صندوق ها حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با همه توان و قدرت از ماه ها پیش در پی برگزاری انتخابات بوده است، گفت: امروز بالغ بر سه هزار نفر کار حفاظت و تامین امنیت را شعب اخذ رای و دیگر نقاط در سراسر استان بر عهده دارند.

سردار شجاع با بیان اینکه امیدواریم مردم با امنیت خوبی که برقرار شده است استقبال پر شوری در این انتخابات داشته باشند، افزود: با توجه به سبقه تاریخی و تجربه انتخاباتی استان خراسان جنوبی مردم همیشه در صحنه و پای نظام و انقلاب بوده اند و بالاترین میزان مشارکت را در کشور داشته اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: انتظار داریم مردم استان حتما در این انتخابات با درصد مشارکت بالا پای صحنه و پای آرمان های امام و اهداف شهدا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =