فرمانده سپاه بشرویه: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار ایران در دنیا را تثبیت می کند

بیرجند- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات دارای بازخوردهای جهانی زیادی خواهد بود، اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی را در دنیا تثبیت می کند.

سرگرد علی خبازی جمع شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمن شناسی در همه ابعاد به ویژه در مقوله حساس و سرنوشت ساز انتخابات وظیفه هر فرد ایرانی است.
وی تاکید کرد: هر چند هم که دشمنان با ترفندهای جدید سعی در کم رنگ جلوه دادن انتخابات و زیر سئوال بردن آن را داشته اند اما ملت ایران با کسب تجربه از توطئه های اعمال شده علیه نظام ایران، هر دسیسه ای را خنثی می کنند.
خبازی اظهار کرد: برای تداوم ارزش های اصیل انقلاب و تحقق بیانات مقام معظم رهبری، باید همگی با گرد آمدن زیر چتر ولایت فقیه وحدت و انسجام خود را مستحکم تر سازیم.
به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: دولت جدیدی که سر کار می آید باید در مسیر ولایت و برای پاسداشت اصول انقلاب و سربلندی و عزت ایران در جامعه جهانی به برنامه ریزی های صورت گرفته جامه عمل بپوشاند.
خبازی بر حفظ آرامش عمومی در ایام انتخابات تاکید کرد و گفت: تقوای بالا، دشمن شناسی، پاسداری از خون شهدا ،مجری و نگهبان قانون اساسی بودن از جمله مهم ترین ویژگی های رییس جمهوری است که باید به این ویژگی ها توجه ویژه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه برنده و قهرمان اصلی انتخابات مردم هستند افزود: مردم باید با گزینش مطلوب، فردی را برگزینند که با تعهد به ارزش های اسلام و انقلاب شایستگی نشستن بر کرسی ریاست جمهوری کشور را داشته باشد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلای شهر و روستا امروز به صورت همزمان برگزار می شود. در این دوره از انتخابات ۷۶ صندوق در ۳۵ شعبه اخذ رای در شهرستان بشرویه آرای مردم را جمع آوری می کنند.
برای انتخابات این دوره از شوراها در بشرویه ۱۸ نفر برای شوراهای شهر و ۱۱۸ نفر نیز برای شوراهای روستاها نامزد شده اند.
شهر بشرویه در ۳۰۰کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*۷۵۵۰*۲۰۴۷*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -عباسقلی اشکورجیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + شانزده =