آرای نهایی انتخابات شورای اسلامی شهرهای بشرویه و ارسک اعلام شد

بیرجند- ایرنا- نتایج نهایی شمارش آرای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای بشرویه و ارسک اعلام شد.

علیرضا زمانزاده فرماندار بشرویه، شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم این شهرستان همانند گذشته حضوری پرشور و آگاهانه در این انتخابات داشتند.
وی افزود: بر اساس آرای شمارش شده از ۱۸ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر بشرویه، حسن سلیمی، چهار هزار و ۹۵۹ رای ، علی قلیان اول، چهار هزار و ۷۱ رای ، محمد جواد سلطان زاده، سه هزار و ۵۶۳ رای، محمد رضا وکیل زاده، سه هزار و ۵۳۰ رای و ادریس حسین زاده ۲ هزار و ۳۹۳ رای به عنوان اعضای اصلی شورا شهر بشرویه بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند.
به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار بشرویه اظهار کرد: محمد مقیمیان با ۲ هزار و ۲۰۱ رای، احمد دهوکی با ۲هزار و ۹۰۲ رای و محمد جعفر سلیمی با یکهزار و ۹۴۸ رای به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.
زمانزاده با اشاره به اعضای منتخب شورای شهر ارسک گفت: غلامرضا رحیم کریمی با هزار و ۸۷ رای، علی ارزه گر با ۹۰۱ رای، عباس لطفیان مقدم با ۸۶۲ رای، زهرا وحیدی با ۷۹۶ رای و محمد علی کوهی با کسب ۷۶۶ منتخبان شورای شهر ارسک بودند.
وی تاکید کرد: مردم این شهرستان همپای دیگر هموطنان بار دیگر مشت محکمی را بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی زدند و وفاداری خود نسبت به آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و شهدا را اعلام کردند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دیروز جمعه برگزار شد.
شهر بشرویه در ۳۰۰کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار داشته و بالای ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.
در انتخابات این دوره ۷۶ صندوق در ۳۵ شعبه اخذ رای در شهرستان بشرویه آرای مردم را جمع آوری کردند .
همچنین برای انتخابات این دوره از شوراها در بشرویه ۱۸ نفر برای شوراهای شهر و ۱۱۸ نفر نیز برای شوراهای روستاها نامزد شده بودند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*۷۵۵۰*۲۰۴۷*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده – عباسقلی اشکورجیری*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 3 =