فرماندار: ۹۰ درصد مردم بشرویه در انتخابات شرکت کردند

بیرجند- ایرنا – فرماندار بشرویه با قدردانی از حضور پر رنگ مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که روز جمعه، ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: ۹۰ درصد افراد واجد شرایط حق رای شهرستان در انتخابات شرکت کردند و آرای خود را به صندوق انداختند.

علیرضا زمانزاده شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات پاسخی دندان شکنی به بدخواهان انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: مردم با حضور پر شور و منسجم خود در انتخابات مانند دیگر عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور، حماسه ای دیگر خلق کردند.
زمانزاده اضافه کرد: دشمنان و مخالفان انقلاب و نظام همواره به دنبال این بودند تا با تبلیغات سوء خود انتخابات را کم اهمیت جلوه دهند و از مشارکت مردم در آن بکاهند.
وی اظهار کرد: مردم در بیش از سه دهه از عمر انقلاب در صحنه های سیاسی و اجتماعی وحدت و پیوند ناگسستنی خود را با دولت و نظام نشان دادند.
به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار بشرویه گفت: باید توجه داشت که با قدرت گرفتن روزافزون انقلاب ایران، توطئه های دشمنان برای مقابله با ایران پیچیده تر و عمیق تر خواهد شد و از هر روزنه ای برای ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی سود می جویند.
زمانزاده افزود: در برهه های حساس تاریخ انقلاب هشیاری و بصیرت ملت ایران و درایت و ژرف اندیشی رهبری دشمنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.
وی تاکید کرد: این انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود که قهرمانان اصلی آن مردم هستند که به حمایت از ارزش های شان وارد عرصه شدند.
در این انتخابات با استقرار ۷۶ صندوق رای در ۳۵ شعبه، آرای مردم شهرستان بشرویه جمع آوری شد.
همچنین برای انتخابات این دوره ۱۸ نفر برای شوراهای شهر و ۱۱۸ نفر برای شوراهای روستایی نامزد شدند.
شهر بشرویه در ۳۰۰کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد و بیش از ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*۷۵۵۰*۲۰۴۷*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -عباسقلی اشکورجیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =