مسابقات دانشجویی « سودوکوکه » خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد

بیرجند- ایرنا – اولین دوره مسابقات دانشجویی سودوکوکه خراسان جنوبی با حضور ۳۰ تیم عصر چهارشنبه در پردیس دانشگاه بیرجند برگزار شد.

در حاشیه این مسابقه که در نوع خودش در استان منحصر به فرد بود، دبیر اجرایی مسابقات سودوکوکه خراسان جنوبی گفت: این مسابقه با طراحی کاملا قانونی و بر اساس قوانین بین المللی در بین دانشجویان دختر و پسر استان برگزار می شود.
علیرضا علیدوست افزود: طرح این مسابقه به صورت طولی در بنری ۱۱۰ متری تعبیه شده که می توان گفت در شرق کشور رکوردار این مسابقه است.
وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه بیرجند، دانشگاه صنعتی بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، علوم پزشکی ، پیام نور و پردیس کشاورزی در قالب تیم های یک تا سه نفره به رقابت پرداختند.
به گفته وی ۹۵ دانشجوی دختر و پسر در این دوره از مسابقات حضور دارند که امیدواریم بتوانیم با توجه به پتانسیل های موجود این آمار را در سالهای آینده افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: رکوردار مسابقه سودوکوکه در کشور دانشگاه امیر کبیر است که با کیفیت و طول یک کیلومتر این مسابقه را برگزار کرده است.
وی در ادامه افزود: به سه تیم برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در سال آینده میزبانی این مسابقات را در سطح کشوری داشته باشیم.
۳۲۱۵*۲۰۴۷*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =